1 10 11 12 14 15 17 18 2 21 22 24 25 26 27 28 3 30 31 32 33 34 35 36 39 4 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 5 7 8 9
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej EPUAP
wtorek, 6 października 2020, 280 dzień roku, imieniny Artura, Fryderyki, Petry
Znajdujesz się w: Strona główna / Aktualności

Aktualności

 
2009-03-06

LGD ogłasza nabór na stanowisko:

 

Trzebnica, dnia 05.03.2009

 

 

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Kraina Wzgórz Trzebnickich

55-100 Trzebnica ul. Leśna 1

tel. 071 7181485

 

ogłasza nabór na stanowisko:

asystent biura

 

 

Do zadań asystenta biura należy m.in.:

1)      bieżąca obsługa administracyjno-biurowa Stowarzyszenia,

2)      prowadzenie sekretariatu Biura Stowarzyszenia,

3)      prowadzenie archiwum Stowarzyszenia,

4)      prowadzenie dokumentacji Stowarzyszenia, w tym jego organów oraz dokumentacji członkowskiej,

5)      prowadzenie korespondencji,

6)      obsługa zebrań Walnych, Rady, Zarządu i Komisji Rewizyjnej oraz innych zespołów pracujących na rzecz Stowarzyszenia,

7)      prowadzenie rejestru uchwał organów Stowarzyszenia, sporządzanie odpisów uchwał i wydawanie ich uprawnionym organom,

8)      obsługa wydarzeń organizowanych przez Stowarzyszenie i tych, w których Stowarzyszenie bierze udział,

9)      udział w pracach związanych z procesem wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju,

10)  aktywne poszukiwanie możliwych do pozyskania na rzecz LGD środków zewnętrznych,

11)  opracowywanie dokumentacji niezbędnej w procesie ubiegania się o oraz rozliczania dotacji, w szczególności przygotowanie i kompletowanie dokumentacji w zakresie wniosków o finansowanie i dofinansowanie, sprawozdawczości, wniosków o płatność, kontroli i promocji realizowanych projektów,

12)  obsługa petentów (mieszkańców) - udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, przyjmowanie wniosków i postulatów składanych przez mieszkańców dotyczących wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju,

13)  rekrutacja beneficjentów do projektów,

14)  zaopatrzenie Biura,

15)  współpraca z biurem rachunkowym Stowarzyszenia,

16)  realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura i przewidzianych w dokumentach wewnętrznych Stowarzyszenia.

 

Wymagania niezbędne:

1)      wiedza na temat programu Leader, PROW, znajomość adekwatnych aktów prawa polskiego i unijnego,

2)      wyższe wykształcenie (min. licencjackie),

3)      minimum 6 miesięcy stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,

4)      bardzo dobra znajomość obsługi komputera,

5)      dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie i wykonywanie pracy na przedmiotowym stanowisku,

6)      gotowość do podjęcia pracy w ciągu dwóch tygodni od przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej,

7)      gotowość zaangażowania w powierzone obowiązki, umiejętność sprawnej organizacji pracy, ustawiczne podnoszenie kwalifikacji,

8)      terminowość, dokładność, odpowiedzialność,

9)      umiejętność twórczej pracy w zespole i kompetentnej obsługi petentów,

10)  niekaralność.

 

Wymagania dodatkowe:

1)      doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi i w pozyskiwaniu środków unijnych oraz edukacja we wskazanym zakresie, jak też w zakresie samorządu terytorialnego,

2)      doświadczenie w obsłudze petentów,

3)      znajomość języka niemieckiego,

4)      prawo jazdy kat. B.

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

1)      życiorys,

2)      list motywacyjny,

3)      dokumenty lub kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy, doświadczenie i umiejętności,

4)      oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

5)      oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne.

 

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458).

 

Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Stowarzyszenia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 marca b.r. osobiście lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpłynięcia dokumentów) w zaklejonych i opisanych kopertach z podaniem stanowiska pracy i adresu kandydata aplikującego wraz z telefonem (wyklucza się przesyłanie ofert drogą elektroniczną).

 

Aplikacje niekompletne lub niedostarczone w terminie nie będą rozpatrywane.

 

Osoby zakwalifikowane do rozmowy kwalifikacyjnej na podstawie oceny złożonych dokumentów zostaną poinformowane o jej terminie telefonicznie na wskazany w dokumentach aplikacyjnych numer telefonu. Dopuszcza się dodatkowo przeprowadzenie wśród kandydatów testów kwalifikacyjnych oceniających wiedzę i kompetencję z zakresu działania LGD.

 

Informacja o wyniku rekrutacji zostanie umieszczona na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej jednostek samorządu terytorialnego członków LGD Kraina Wzgórz Trzebnickich oraz na tablicy informacyjnej Stowarzyszenia niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.

 

 

 

Prezes Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Kraina Wzgórz Trzebnickich

Małgorzata Duszejko-Studenna

 

Robert Borczyk
 
  • Gminny Ośrodek Kultury w Zawoni
  • Gminny ośrodek Pomocy Społecznej w Zawonii
  • Zespół Szkół w Czeszowie
  • Korona Kocich Gór
  • Zespół Szkół w Zawoni
  • Powiat Trzebnicki
Gmina Zawonia
, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia, pow. trzebnicki, woj. dolnośląskie
tel.: +48(71) 312 81 82 +48(71) 312 81 93, fax: +48(71) 312 95 59, email:  urzad@zawonia.pl, http://www.zawonia.pl
NIP: Gminy Zawonia: 915 16 03 787
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG AA
projekt i hosting: INTERmedi@  |  zarządzane przez: CMS - SPI