1 10 11 12 14 15 17 18 2 21 22 24 25 26 27 28 3 30 31 32 33 34 35 36 39 4 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 5 7 8 9
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej EPUAP
wtorek, 6 października 2020, 280 dzień roku, imieniny Artura, Fryderyki, Petry
Znajdujesz się w: Strona główna / Aktualności

Aktualności

 
2012-10-08

Przetarg :Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Czeszów oraz pomieszczenia hydroforni przy zbiorniku wody uzdatnionej w miejscowości Złotów

 

Przetarg:Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Czeszów oraz pomieszczenia hydroforni przy zbiorniku wody uzdatnionej w miejscowości Złotów

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Czeszów oraz pomieszczenia hydroforni przy zbiorniku wody uzdatnionej  w miejscowości Złotów

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawonia, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia, woj. dolnośląskie, tel.: 0-71 312-81-82, faks 0-71 312-81-82.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawonia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Czeszów oraz pomieszczenia hydroforni przy zbiorniku wody uzdatnionej w miejscowości Złotów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Czeszów oraz pomieszczenia hydroforni przy zbiorniku wody uzdatnionej w miejscowości Złotów. a) Stacja uzdatniania wody w miejscowości Czeszów: Roboty demontażowe i rozbiórkowe: demontaż 3 stacjonarnych pomp wody uzdatnionej; demontaż aeratora stalowego Ø 600 w hali filtrów do napowietrzania wody; demontaż istniejących drzwi stalowych; demontaż instalacji elektrycznej-oświetleniowej i technologicznej kolidującej z nowoprojektowaną. Roboty ogólnobudowlane: układanie posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych na istniejącej posadzce betonowej F=ok.30 m2; ułożenie drenażu liniowego do odwodnienia posadzki L=ok.3 m; ułożenie płytek na ścianach wewnątrz hali filtrów F= ok. 55 m2; malowanie sufitu i ścian wewnątrz hali F=ok.95 m2; instalacja wentylacyjna nawiewna i wywiewna - 2 wentylatory Q1=600 m3/h, P1=025 kW, czyszczenie rdzy i malowanie zewnętrznej powierzchni istniejących stalowych filtrów D=1800 mm H=2,5 m, montaż drzwi stalowych. Roboty technologiczne: instalacja nowego aeratora A 800 o wydajności Q=30 m3/h, t=1,75 min,Vcz=0,88 m3 (zbiornik stalowy ciśnieniowy D=800 mm); instalacja nowej sprężarki do napowietrzania wody N=1,5 kW, P=0,7 mP, Q=250 dm3/min;. zestaw trzech pomp pionowych z przetwornicą o częstotliwości Q1=15 m3/h, P=50 mH2O, instalacja zestawu do dozowania podchlorynu sodu-pompka dozująca, pojemnik z podchlorynem sodu, lanca wtryskowa do rurociągu; wymiana złoża filtracyjnego w dwóch filtrach d 1600 mm. Filtr do odżelazienia i filtr do odmanganiania wody. Opróżnienie istniejących zbiorników filtrów ze złoża filtracyjnego, wypłukanie zbiorników  i wypełnienie nowym złożem oraz rozruch technologiczny. Roboty elektryczne-automatyka: dobudowa zabezpieczeń do istniejącej rozdzielnicy, montaż szaf zasilająco-sterujących, wykonanie instalacji oświetleniowych; zasilanie zestawów hydroforowych, zasilanie wentylatorów (wyłączniki 2 szt., styczniki 2 szt.,); zasilanie grzejnika z termostatem, montaż gniazd natynkowych 2 szt. (3FAZ i 1FAZ); czujnik wilgotności; czujnik temperatury; pomiar poziomu napełniania zbiornika ultradźwiękowy, przepływomierz elektromagnetyczny), zasilanie chloratora; moduł telemetryczny z wejściami i wyjściami cyfrowymi, kartą SIM, (wejściami i wyjściami analogowymi) GPRS. b) zbiornik wody uzdatnionej w miejscowości Złotów: Roboty rozbiórkowe i demontażowe: demontaż pomp stacjonarnych wody uzdatnionej; demontaż szafy sterowniczej oświetleniowych instalacji elektrycznych oświetleniowych wewnętrznych ok. 15m, demontaż drzwi stalowych. Roboty ogólnobudowlane: malowanie ścian i sufitu F= ok.30 m2, ułożenie antypoślizgowych płytek na posadzce F=ok.10 m2,ułożenie płytek ceramicznych na ścianach ok. 25 m2; czyszczenie  i malowanie dwóch zbiorników stalowych o średnicy d=1,8 m, montaż drzwi stalowych ocieplonych. Roboty technologiczne: instalacja zestawu do podwyższania ciśnienia-zestaw dwóch pomp Q1=10m3/h, P=50 mH2O zaopatrzonych w zawory zwrotne i odcinające; instalacja zestawu do dozowania środka dezynfekującego wodę uzdatnioną; instalacja ogrzewania - grzejnik  z termostatem; instalacja wentylatora nawiewnego i wywiewnego; Roboty elektryczne: zasilanie ze złącza kablowego YKY5x6 mm, L=15 m; montaż szafy zasilająco-sterującej; instalacje oświetleniowe wewnętrzne (2xoprawa IP65 2+58 W) YDY 3x1,5 mm L=10 m; instalacje gniazd 1x1FAZ, 1x3 FAZ;, zasilanie grzejnika 3x2,5 mm L=5 m; zasilanie wentylatorów szt. 2; czujnik wilgotności, czujnik temperatury w pomieszczeniu, ultradźwiękowy pomiar poziomy wody  w zbiorniku; przepływomierz elektromagnetyczny (DN65); moduł telemetryczny z wejściami  i wyjściami cyfrowymi, kartą SIM, (wejściami i wyjściami analogowymi) GPRS; zasilanie zestawu do dezynfekcji wody.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.11.00-9, 45.32.00.00-6, 45.40.00.00-1, 45.25.20.00-0, 45.31.00.00-3, 74.22.50.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze tzn. zamówienia te mają obejmować remont, przebudowę lub budowę stacji uzdatniania wody wraz z układem technologicznym i elektrycznym układem zasilania o wartości co najmniej 150000,00 zł brutto. Wykazane zamówienia powinny obejmować łącznie roboty budowlane w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności sanitarnej i elektrycznej o doświadczeniu zawodowym - trzy lata pracy na stanowisku kierownika robót

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia 100000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków   o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  •   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  •    aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega   z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż   3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawonia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zawonia, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia, pok nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Zawoni, ul. Trzebnicka nr 11, pokój nr 2 [sekretariat],  I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Robert Borczyk
 
  • Gminny Ośrodek Kultury w Zawoni
  • Gminny ośrodek Pomocy Społecznej w Zawonii
  • Zespół Szkół w Czeszowie
  • Korona Kocich Gór
  • Zespół Szkół w Zawoni
  • Powiat Trzebnicki
Gmina Zawonia
, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia, pow. trzebnicki, woj. dolnośląskie
tel.: +48(71) 312 81 82 +48(71) 312 81 93, fax: +48(71) 312 95 59, email:  urzad@zawonia.pl, http://www.zawonia.pl
NIP: Gminy Zawonia: 915 16 03 787
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG AA
projekt i hosting: INTERmedi@  |  zarządzane przez: CMS - SPI